.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سانحه دلخراش سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر
بخشدار مرزن آباد چالوس از سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کندوان به رودخانه چالوس و مصدوم و مفقود شدن ۲ نفر در این سانحه خبر داد.
سانحه دلخراش سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر

به گزارش شمال نیوز، محمدرضا محمد حسینی در گفت و گو با ایرنا افزود : در این حادثه که دقایق پیش رخ داد متاسفانه یکی از سرنشنیان این خودرو یک نفر راهی بیمارستان شد و سرنوشت سرنشین دیگر هنوز مشخص نیست و امداد گران هلال احمر در حال یافتن این سرنشین در رودخانه هستند.

 

وی اظهار کرد : این خودرو در حال گذر از مسیر جنوب به شمال در ۲ راهی سنار معروف به منطقه "للجار " بخش مرزن آباد بود و علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

 

محور کرج - چالوس جزو شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

 

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

 

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند که در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد می رسد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.